Inovatīvi risinājumi: aerodinamika
Pateicoties papildu aprīkojumā pieejamajiem virtuālajiem ārējiem spoguļiem, Audi e tron S modeļi sasniedz ļoti zemu pretestības koeficientu. Tāpat arī vēja plūsmai optimizēti riteņu arku paplatinājumi sniedz ievērojamu ieguldījumu, lai atrisinātu “konfliktu” starp pirmšķirīgu aerodinamiku un sportisku izskatu. Šo inovatīvo tehnoloģiju izstrādājis un patentējis Audi. Tādējādi tiek panākts, ka Audi e tron S Sportback pretestības koeficients ir vien 0,26, neskatoties uz riteņu arku paplatinājumu, bet Audi e tron S pretestības koeficients ir 0,28.
Otrs nozīmīgs aerodinamikas koncepta elements ir kontrolējamās aukstā gaisa atveres ar kanāliem priekšējo bremžu dzesēšanai. Tās saglabājas aizvērtas, cik bieži vien iespējams, lai gaisa plūsma pār pārsegu spētu virzīties gandrīz bez turbulences. Lai nodrošinātu efektīvu automašīnas akumulatoru dzesēšanu un sildīšanu, e-tron arī standarta aprīkojumā ir dzesēšanas šķidruma cirkulācijas sūknis, kas izvada lieko siltumenerģiju no elektromotoriem un akumulatoriem, tādā veidā palielinot iespējamo nobraukšanas distanci pat par 10%.
Izsmalcinātais rekuperācijas koncepts arī veicina automobiļu efektivitāti. Bremzējot, elektromotori vairumā ikdienas situāciju spēj paši samazināt ātrumu. Hidrauliskās riteņu bremzes pieslēdzas vien straujākas bremzēšanas gadījumos. Taču elektromotori paliek aktīvi un spēj atgūt līdz pat 270 kWh jaudas, kad tiek bremzēts no 100 km/h liela ātruma.